وزیر کار از تشکیل کارگروه بررسی همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.

حقوق بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پرداخت نشدن حقوق افزایش‌یافته برخی از بازنشستگان اظهار کرد: همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی معتقد هستند که کاملا اجرا شده است اما برخی از بازنشستگان معتقد هستند که اجرا نشده است. یک کارگروه تشکیل شده تا به این مسئله حتما رسیدگی شود و اگر حق با بازنشستگان باشد، کم و کسری که وجود دارد اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که بازنشستگان اعتراضات خود را چگونه باید به ثبت برسانند؟ تصریح کرد: این امر راه و چهارچوب دارد. شما به عنوان رسانه شکایت آنها را مطرح می‌کنید و این به منزله مطالبه این‌ گروه از جامعه است.

کد خبر 761005
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • بازنشسته کشوری IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    11 0
    متاسفم برای وزیری که از لایحه ارسالی دولت به مجلس وتصویب دوفوریت همسان سازی توسط مجلس در دولت قبل وخوش خدمتی مجلس انقلابی برای دولت جدید با از دستور خارج کردن لایحه همسان سازی بی اطلاع است.با توجه به آمارجدید بانک مرکزی درمورد تورم ۷۰درصدی فروردین ماه ۴۰۲ وافزایش ۲۰درصدی حقوق به هیچ وجه همخوانی ندارند .دیگر از زندگی کردن که هیچ از زنده ماندن هم خبری نیست.مدیریت فنی ‌ واصولی وبراساس علم اقتصاد جهانی لازم است .چرا همسان سازی نمی کنید مرگ یکبار شیون هم یکبار .ترفند ترمیم حقوق بعد ازشش ماه کارساز نیست واقعیت را درک کنید.شرایط را برای عموم مردم برای زندگی کم دغدغه فراهم کنید.حقوق های نجومی و اختلاس و بریزوبپاش ها کم کنید.
  • کورش IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    13 0
    باسلام آقای وزیر ریالی همسان سازی بماندن‌دروغ میگن بروید از سایت نگاه کنید با۳۵ سال سابقه ۷ و میلیون پانصد میگیرم کجا پرداخت کردن که ماندیدیم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    3 0
    بند یک بازنشسته هستم که از طریق سازمان تامین اجتماعی حقوق ماهیانه دریافت می کنم وبنا گفتهای ریاست سازمان تامین اجتماعی که بارها بارها انرا در رسانه‌های ملی پخش شد واعلام کرد که برای کل مستمربگیران وبازنشتگان ۲۷درصدی وسایر سطوح ۲۱درصدی به اضافه ۲۵۰هزار از اول سال برقرار است به اضافه ان ۲۵درصدی طلب بازنشستگان ومستمربگیران وتفاوت انهم در اردیبهشت قبل پرداخت است باید خدمت ان مدیر محترم عرض شود حرف شما بصورت ۷۰درصد صحیحی است ۳۰درصد ان هنوز اجرا نشد است مثال ان ۲۰۰هزار تومان ثابت را به همراه آن ۲۵درصدی طلب از اول سال جاری پرداخت نشد براي کل بازنشستگان ومستمربگیران سایر سطوح اینجانب چون جزه آندسته از سایر سطوح هستم تقاضامندم هستم از طرف خودم ودیگر بازنشستگان ومستمربگیران تامین اجتماعی رسیدگی شود ونتیجه را امر به ابلاغ نماینده . ارسالی از طرف یک بازنشسته سایر سطوح با سی ویکسال سابق دریکی از ادارات زیر مجموعه دولت
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    6 0
    متاسفانه آقای موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی سرشان را پایین انداخته اند و هیچ پاسخی به اشتباهات محاسباتی نمیدهند تا بازنشستگان مدام برای گرفتن حق و حقوق 2 سال قبل تا کنون اعتراض کنند و واقعا منظورشان از این بی توجهی چیست .؟ نمیدانم 26% احکام سال 1400 اصلاح نشده . ضریب افزایش 38% سال 1401 به 25% باقیمانده متناسب سازی سازی سال 1400 اضافه نشده و فقط 21% ضریب افزایش سال 1402 به 25% باقیمانده متناسب سازی افزوده گردیده است . و تا کنون 26 ماه معوقه شده که باید پرداخت گردد. اگر ما بازنشستگان مانند پدر و مادر جناب آقای موسوی هستیم همانطور که خودشان درسال گذشته گفتند .!! آیا ایشان سر پدرو مادرخودشان هم چنین کلاه گشادی میگذارند؟!!! من بازنشسته ای هستم که 32 سال در زمینه مالی فعالیت داشتم و محاسبات بلدم و امثال من بازنشستگان زیادی هستند که متوجه این کارشکنیها میشوند. حق بازنسته خوردن نداره . حق ما را بدهید .
  • رفیعی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    7 1
    اصولا تعیین دو نرخ متفاوت برای افزایش حقوق بازنشستگان(حداقل بگیر و غیر حداقل بگیر) با هیچ ملاک و معیار قانونی مطابقت ندارد. چرا که افزایش حقوق همه بازنشستگان می بایست متناسب باشد با نرخ تورم و میزان حق بیمه ای که در زمان اشتغال واریز کرده اند. و اکنون علاوه بر نادیده گرفتن این امر, همسان سازی ناقص حقوق نیز مزید بر علت شده است.
  • بازنشسته US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    5 0
    این همسانسازی بدرد خود شان می خورد تا زمانی که حقوق بازنشسته تامین اجتماعی با تورم همخوانی نداشته باشد همسان سازی یعنی کشک... اگر قرار باشدحقوق عده ای صد میلیون باشد چرا حقوق بازنشسته باید 6 میلیون باشد یا مسئولآن بقدری بیسواد هستند که مفهوم همسازی را نمی دانند یا اینکه می دانند خودشان را زدند به اون راه
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    9 0
    فعلا حجاب و فلسطین و سوریه واجبتر از حقوق بازنشستگان و معیشت مردم اولویت دارد برای اقایان چونکه خودشون بی نیازن و درد مردم رو نمیفهمن ؟؟؟